Кількість
|
Вартість
|
||
|
Характеристики:
|
Комплектація:
|
Гра присвячена освоєнню територій навколо великого замку Carcassonne у Франції. Гравці перебувають в ролі феодалів, які розвідують навколишні землі, і беруть під свій контроль дороги, захоплюють угіддя, зводять монастирі та будують міста.
У грі "Каркассон" дії гравців є досить простими. Кожен гравець повинен брати тайл (квадрат землі) з ландшафтом із загального резерву та викладати його на стіл до вже викладених тайлів, створюючи ігрову карту. Викладений тайл повинен вписуватися у вже існуючу карту на столі - дороги повинні примикати до доріг, угіддя до угідь, міська стіна до іншої стіни. Коли викладається новий елемент карти (тайл), виклавший його гравець може заволодіти одним з об'єктів (поставити на нього фігурку із запасу), якщо цей об'єкт ще не зайнятий іншим гравцем (наприклад, дорога відходить в сторону від перехрестя). Відтепер в його інтересах розвивати, а в подальшому завершити цей об'єкт (тобто, в нашому прикладі, замкнути дорогу наступним перехрестям). Завершений об'єкт приносить гравцеві очки і дозволяє забрати свою фігурку з карти до свого резерву, щоб мати можливість займати інші об'єкти (адже кількість фігурок у гравців обмежена). Ігровий процес триває до тих пір, доки не будуть розіграні всі тайли із загального запасу. Перемагає гравець, набравший найбільшу кількість очок.
У гру закладено ключовий стратегічний момент - це момент, коли гравцеві доводиться приймати рішення, куди саме викласти черговий квадрат землі. У гравця є вибір: завершити один зі своїх об'єктів, продовжити розвивати свій об'єкт або поставити квадрат так, щоб зашкодити суперникам та ускладнити їм розвиток своїх об'єктів. Роблячи хід, гравець повинен вирішити, чи хоче він у цей хід досадити одному супернику, чи може навпаки розсердити всіх своїми успіхами та приректи себе на їх ворожість. Від вибору гравця, залежать не тільки подальші дії в грі, але й емоційна атмосфера настільної гри. А такий вибір доводиться робити у кожній хід та кожному гравцеві!